Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак за свещи и кабели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак за свещи и кабели

    Сутринта като запалих колата работеше странно с прекъсване (вчера си работеше нормално). Реших , че като позагрее ще се оправи, но проблема остана - и на празен ход, и като я форсирам работи като сенокосачка (като на 3 цилиндъра), не поема и сякаш се дави.

    Бензина е много малко и може да е позасмукала вода и/или някакви боклуци (поне се надявам да е така).
    Бързах сутринта и ще сипя бензин по-късно (дано се оправи проблема), обаче сега погледнах кабелите и единя си е направо черен (изглежда нагорял или с някакъв нагар отгоре), а и няколко от другите не ми изглеждат добре. Сега на въпросите:

    1/ Като сипя бензин и поработи ако не изчезне проблема и продължи да работи накъсано и неравномерно - кабели и свещи ли остават или може и на нещо друго да се дължи?
    2/ За смяна ли са кабелите (и как да преценя)? Дори и да се оправи проблема ме притеснява нагара по кабела/кабелите. Ако са за смяна - препоръчайте откъде и какви кабели да взема - четох за някакви Шампион за около 90 лв.
    3/ Свещите си мисля също е хубаво да се сменят с кабелите - ако да - четох за Денсо и Golden Lodge - какви препоръчвате и откъде.

    Благодаря предварително и безаварийно каране на всички.
    Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
    Alfa 156 1.8

  • #2
    здравей колега. за свещи препоръчват GOLDENA за нашите колици, а за кабели ако сменяш внимавай , яко ментета. Има едни американски кабели с турска зглобка - били добри - незнам. Но за свещите - утре ще сменям моите с горепосочените и ще ти кажа резултата. БЕЗАВАРИЙНО
    Alfa Romeo 155/1.8TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от monigt
      здравей колега. за свещи препоръчват GOLDENA за нашите колици, а за кабели ако сменяш внимавай , яко ментета. Има едни американски кабели с турска зглобка - били добри - незнам. Но за свещите - утре ще сменям моите с горепосочените и ще ти кажа резултата. БЕЗАВАРИЙНО
      Ккави са тия свещи Голдена да нямаш предвид Голден Лодж защото от тях има страшно много ментета/личен опит/.Аз в момента съм с такива свещи на около 3-4 хил. и са за смяна аман от ментета.Аз лично ще пробвам с ДЕНСО другата седмица мисля да ги сменям
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Значи има развитие по въпроса: сипах още бензин , но без ефект (определено не е било от малко/кофти бензин). Свещите бяха заминали и след смяната (с Golden Lodge) всичко заспа.

        Понеже в Т и Н ме застреляха с цена на кабелите 210 лв. , пък и си работи засега добре колата реших засега да не сменям кабелите. Но все пак ми се струва , че това , че са почернели на места кабелите говори , че и те са за смяна. Четох за разни варианти за по 90-ина лева (щото разликата до 210 лв за оригинални е голяма и едва ли са 2 пъти по-качествени). Кажетъе модел и откъде да вземат кабели.

        И изобщо кога се налага да се сменят кабели? Карам докато не започнат проблеми (напр. да прекъсва както сега беше от свещите) ? Или детонации и т.н.? Довечера ще погледна на тъмно дали има искри - ако има са за смяна кабелите, а ако няма - да си карам ли?
        Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
        Alfa 156 1.8

        Comment


        • #5
          Вече съм минал над 10 000км с Дензо от смяната. Не съм имал проблеми.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Ако искаш истински свещи - DENSO Iridium
            а за кабелите - виж дали не се разглабят от лулите (като на винт)и си вземи от BOSCH на метър и си ги направи
            Alfa 33S16V Permanent 4

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ALFA33S16V
              Ако искаш истински свещи - DENSO Iridium
              а за кабелите - виж дали не се разглабят от лулите (като на винт)и си вземи от BOSCH на метър и си ги направи
              Разглабят се, но не му препоръчвам да си взима на метър
              Обикновено се прецакват лулите
              sigpic

              Comment


              • #8
                смених си свещите с Golden Lodge - старите BOSH , абе има някаква разлика .... Аз лично пазаря от магазините на "Симеон". Там има всичко КАБЕЛИ 80-90 лв. , свещи DENSO - 3.50 лв. , възд. ф-р 9-12 лв.....
                Alfa Romeo 155/1.8TS

                Comment


                • #9
                  Denso Iridium - 150 000км., изпитани са. Bosch са Platinium - 100 000km.
                  Колкото за кабелите, ако не са изляти заедно с обвивката на лулата, се разглабят лесно. Клемите са на винт вътре. Трябва само да ги пръснеш с нещо мазно - силикон най-добре. Аз съм с кабели на метър вече трета година и нямам никакъв проблем. клемите за тях си купих пак от BOSCH
                  Alfa 33S16V Permanent 4

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за отговорите. Ако бях изчакал щях да взема denso iridium, но вече взех свещи Golden Lodge и ги сложих.

                    Работи си сега колата следващия път ще взема от тези дензо.
                    Това за кабелите на метър е интересно. Къде продават така на метър? То зависи и на каква цена ще дойдат, защото ако вместо 90 лв. ми излезе 70 по-добре да си взема комплект.

                    И как всъщност да преценя дали са за смяна кабелите? Имат нещо като нагар по няколко от кабелите, да ги сменям ли или да карам докато се появят проблеми? Не знам кога са сменяни кабелите , аз откакто купих колата не съм ги сменял (не съм и минал много километри де). Но понеже се очертава да сменям по окачването това-онова , а и не ми се иска безмислено да купувам и да сменям чаркове затова питам.
                    Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
                    Alfa 156 1.8

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nick
                      Благодаря за отговорите. Ако бях изчакал щях да взема denso iridium, но вече взех свещи Golden Lodge и ги сложих.

                      Работи си сега колата следващия път ще взема от тези дензо.
                      Това за кабелите на метър е интересно. Къде продават така на метър? То зависи и на каква цена ще дойдат, защото ако вместо 90 лв. ми излезе 70 по-добре да си взема комплект.

                      И как всъщност да преценя дали са за смяна кабелите? Имат нещо като нагар по няколко от кабелите, да ги сменям ли или да карам докато се появят проблеми? Не знам кога са сменяни кабелите , аз откакто купих колата не съм ги сменял (не съм и минал много километри де). Но понеже се очертава да сменям по окачването това-онова , а и не ми се иска безмислено да купувам и да сменям чаркове затова питам.
                      Кабелът на метър е някъде 3-4лв./м., но не ти препоръчвам да си правиш експеримент Ако беше толкова лесно и еФтино, дали щяха да продават кабели комплект от 100лв. нагоре
                      Щом ти работи колата нормално, не я закачай повече. Карай я и си прави кефа
                      Когато сдаде багажа нещо, тогава го бъзикай
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        И аз малко се съмнявах как ще стане с тези кабели на метър. Когато се наложи ще вземам направо комплект кабели и готово. Сега засега няма да пипам нищо. Ако почне да прави мизерии ще имам едно наум за кабелите, но засега няма да ги пипам.

                        Още веднъж благодаря за съдействието и безаварийно каране на всички.
                        Alfa 155 1.8 TS 8V - ex
                        Alfa 156 1.8

                        Comment


                        • #13
                          Имах същия проблем с моята 155-ца. Обиколих къде ли не, смених почти всичко- филтри, свещи, масла и също така почти всички сервизи и диагностици. От оторизирания сервиз, ми предлагаха кабели за свещите за 600 евро, чух още какви ли не щуротии... Проблема се оказа елементарен Нали има две глави за по 4-ри свещи, едната се разширява от топлината и не прави контакт, от там идва приликата с косачката Пробвай, да не е същото


                          P.S: Съжалявам, че малко..."така" обяснявам нещата, ама съм жена, моля да ми простите
                          Alfa Cuore!
                          http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DN

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Andie
                            Имах същия проблем с моята 155-ца. Обиколих къде ли не, смених почти всичко- филтри, свещи, масла и също така почти всички сервизи и диагностици. От оторизирания сервиз, ми предлагаха кабели за свещите за 600 евро, чух още какви ли не щуротии... Проблема се оказа елементарен Нали има две глави за по 4-ри свещи, едната се разширява от топлината и не прави контакт, от там идва приликата с косачката Пробвай, да не е същото


                            P.S: Съжалявам, че малко..."така" обяснявам нещата, ама съм жена, моля да ми простите
                            Тези "глави" се наричат бобини При теб явно е имало проблем с едната бобина или комутатора, но при колегата проблема е бил в свещите, щом се е оправила след смяната им
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Dodo 155
                              Първоначално публикувано от nick
                              Благодаря за отговорите. Ако бях изчакал щях да взема denso iridium, но вече взех свещи Golden Lodge и ги сложих.

                              Работи си сега колата следващия път ще взема от тези дензо.
                              Това за кабелите на метър е интересно. Къде продават така на метър? То зависи и на каква цена ще дойдат, защото ако вместо 90 лв. ми излезе 70 по-добре да си взема комплект.

                              И как всъщност да преценя дали са за смяна кабелите? Имат нещо като нагар по няколко от кабелите, да ги сменям ли или да карам докато се появят проблеми? Не знам кога са сменяни кабелите , аз откакто купих колата не съм ги сменял (не съм и минал много километри де). Но понеже се очертава да сменям по окачването това-онова , а и не ми се иска безмислено да купувам и да сменям чаркове затова питам.
                              Има два вида кабели на метър - силиконови и обикновенни. И продават и накрайниците за тях чрез които се завиват така да се каже в лулите.
                              Въпрос - ако ти се счупи лула, комплект кабели ли ще си вземеш? Надявам се ме разбра. А правенето на кабели не е трудно, но уви, и то не е за всеки. Моите си ги направих, излезна ми около 30лв., а оригиналните ми струваха над 200лв. Вече три години карам с тях и нямам грам проблем.
                              Кабелът на метър е някъде 3-4лв./м., но не ти препоръчвам да си правиш експеримент Ако беше толкова лесно и еФтино, дали щяха да продават кабели комплект от 100лв. нагоре
                              Щом ти работи колата нормално, не я закачай повече. Карай я и си прави кефа
                              Когато сдаде багажа нещо, тогава го бъзикай
                              Alfa 33S16V Permanent 4

                              Comment

                              Working...
                              X